Vacature voor 20-38 u p/week, freelance of in loondienst
De missie van SuperBra is het zelfvertrouwen vergroten van mensen die een BH willen dragen, door ze te voorzien van goed zittende lingerie en swimwear. SuperBra wil een BH-revolutie in Nederland tot stand brengen. Veel mensen die nog nooit bij SuperBra zijn geweest hebben het idee dat een BH eigenlijk nooit echt comfortabel kan zitten, en voor veel mensen is shoppen voor BH’s nooit echt leuk. SuperBra doet er alles aan om hier verandering in te brengen. Sinds 2016 zijn we gegroeid naar 3 fysieke winkels en een webshop. Maar onze droom is veel groter dan dat. Als General Manager van SuperBra ben jij degene die het verschil maakt bij het bouwen van krachtige teams. Mensen die met groeiend zelfvertrouwen de resultaten naar een nieuw niveau tillen. Je gelooft in de missie van SuperBra en het laten groeien van onze impact. In de driehoek van systemen, processen en mensen maak jij het verschil. Jij ziet waar het beter kan en doet daar wat mee. Het gevolg? SuperBra krijgt net zo veel zelfvertrouwen als onze klanten.Â
ÂWat ga je vooral doen?
- Langetermijn visie/strategie helpen concretiseren en vervolgens deze doorvertalen naar haalbare organisatiedoelen en -plannen
- Werkwijzen en processen t.b.v. schaalbaarheid ontwikkelen en uitrollen
- Analyseren van huidige resultaten en in gang zetten van acties om deze positief te beïnvloeden
- Zorgen voor een heldere KPI-structuur en monitoring daarvan
- Effectief leiden van vergaderingen
- Winkelmanagers begeleiden en opleiden tot effectieve professionals
- Organisatiestructuur ontwerpen en verbeteren
- Collega’s helpen verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen rol / aandeel in het succes van SuperBra
- Zelf signaleren van verbeterprojecten en deze effectief doorvoeren
- Dagelijkse operationele leiding en aansturing van de 3 vestigingen, in samenwerking met de winkelmanagers
- Goed laten werken van HR thema’s zoals werving, selectie, onboarding, ontwikkeling en uitstroom
- Opgehaalde klantfeedback doorvertalen naar interne verbeteringen
- Afstemming met Floor (de oprichter) over te nemen beslissingen en de te varen koers
Tot welke resultaten leidt dat?
- Gezonde winstgevendheid
- Tevreden, blije collega’s (eNPS)
- Een werkende feedbackloop voor klanten
- KPI’s voor organisatie en individu, incl. dashboard
- De kernprocessen zijn vastgelegd en worden toegepast
- De rollen zijn beschreven en gedragen door de teamleden
- Duurzaam organisatieontwerp voor meerdere jaren
- Overlegritme voor de hele organisatie (dag, week, maand, kwartaal)
- Een jaarplan voor 2024, incl. sluitende begroting en groeiambitie
- Floor is in staat gesteld volledig te focussen op haar rol als ondernemer
Wat kun jij als de beste (competenties)?
VISIE UITDRAGEN De richting waarin de organisatie zal gaan en de doelen die worden nagestreefd op een aansprekende wijze overbrengen naar collega’s en er draagvlak voor creëren.
VOORTGANG BEWAKEN Effectief bewaken en controleren van de voortgang in eigen werk en dat van anderen, met de beschikbare tijd en middelen; actief opstellen en handhaven van daarop gerichte procedures en anticiperen op toekomstige ontwikkelingen. Je bent een afmaker van plannen en ideeën.
LUISTEREN Open staan voor informatie en een gesprekspartner aandachtig aanhoren. En ondertussen belangrijke boodschappen oppikken.
SENSITIEF ZIJNÂ Gevoelens, emotie, gedrag en houding van anderen herkennen, voor open staan en mee om kunnen gaan.
VERBINDEND LEIDINGGEVEN Doelen stellen en mensen motiveren om een gezamenlijk doel te bereiken binnen de gestelde randvoorwaarden. Voorbeeldgedrag hierin vertonen.
ZELFSTURING Niet afhankelijk zijn van anderen, maar jezelf kunnen motiveren, ontwikkelen en aanzetten tot werk.
DAADKRACHT Zeggen waar het op staat. Anderen op hun gedrag aan durven spreken. Keuzes maken of afdwingen als de situatie daar om vraagt.
ÂWelke ervaring neem je mee?
- Je hebt eerder een scale-up bedrijf van vergelijkbare omvang (15 fte, 32 medewerkers, 3 locaties) waarin veel jonge mensen werken (mede) geleid en laten groeien
- Je weet dat je comfortabel bent in de rol tussen visionaire oprichter en organisatie, en weet hoe deze krachten te bundelen (zie ook het boek en de theorie van Gino Wickman en Mark Winters: Rocket Fuel)
- Ervaring in de retail en/of e-commerce kan goed van pas komen,
maar is geen harde eis, we geloven vooral in een match op skills en karakter - Je bent handig met cijfers, tools en systemenen: daardoor heb je een visie op hoe SuperBra hier in kan ontwikkelenÂ
Kernwaarden en cultuur
De juiste match voor SuperBra is niet alleen op inhoud, maar ook op cultuur. Met jouw ervaring en vaardigheden draag je graag bij aan een betere wereld. Je herkent je daarom ook in deze kernwaarden: deskundigheid, kwaliteit, diversiteit en body positivity.Je hebt oog voor het bijzondere karakter van de core business van SuperBra (de brafittingen) en bent enthousiast over het idee om de BH-revolutie tot stand te brengen.
 ÂWat wij bieden
Wij bieden een afwisselende functie in een dynamisch en snelgroeiend bedrijf, geleid door een vrouwelijke directeur/eigenaar, met toffe collega’s. Wij staan open voor een invulling door een freelancer. Het totaalbudget wat beschikbaar is voor deze functie is 5000-6000 euro per maand. Je werkt vanuit huis en vanuit de SuperBrawinkels in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht.Â
Als je met ons mee wilt op missie, stuur dan je motivatiebrief en CV naar sollicitatie@superbra.nl.Â
Trefwoorden: algemeen manager, lingerie, retailÂ